Стенд та імідж.

Навіть відомій компанії не варто робити ставку виключно на імідж. Цікавий стенд і добре організований розважальний захід не будуть ефективні, якщо Ви не підготували повноцінну інформацію про діяльність компанії. Виставка – це, в першу чергу, спілкування з людьми: пошук нових клієнтів і партнерів. Якщо Вам нічого буде їм розповісти, то компанії можуть прийняти не серйозною.

Абсолютна довіра.

Не завжди потрібно повністю довіряти організаторам, партнерам, знайомим. Якщо Ви плануєте участь у виставці, наприклад, наступного року, то бажано відвідати аналогічну в цьому.

Участь заради участі.

Якщо компанії немає чим виділитись, у неї немає нових пропозицій, то брати участь у виставці не варто. Ви будете похмуро виглядати на фоні конкурентів, що може зіпсує Вам репутацію.

Відбір за залишковим принципом.

Деякі компанії відправляють на виставку працівників. Персонал працюючий на виставках, - лице компанії, тому стендистами повинні працівники, котрі зможуть вірно представляти компанію. Для них було дуже корисно проводити тренінги.

Бездіяльність після закінчення виставки.

Біля третини компаній не розвивають напрацьовані контакти і не оцінюють ефективність виставки. Варто пам'ятати на виставках люди тільки знайомляться, серйозні переговори починаються, як правило, кілька місяців по тому.

Недостатня підготовка.

Деякі керівники відмовляються від участі у виставках, рахуючи користь від них мізерну. Це розповсюджена помилка. Виставка, як і любий інший інструмент просування, може бути не ефективна, якщо її не правильно використовувати та погано до неї готуватись: не маючи точного представлення про свої цілі, та очікуваних результатів, про учасників та відвідувачів.